ساده دل

سلام 

خطاب به دوست عزیزم که وب رو برگردونده :

برادر عزیز اگه وب رو میخوای بیا بردار مال خودت اگر هم نمیخوای خودت حذفش

کن...ولی یادت بمونه منو پیش همه دروغگو کردی و آبرومو بردی....

خداحافظ همگی

فقط یه خواهش از همه عزیزان بازم میگم مخاطبم همه عزیزان هستش ؛

خواهشا مواظب خوبی های خودتون و دل های همدیگه  باشین........

اگه لایق حلالیت بودم حلالم کنید......

یاحق



نظرات شما عزیزان:

محمد حسین
ساعت15:35---16 آذر 1394
سلام وبتون عالیه ...اسمتون چیه؟

بهمن
ساعت19:37---26 مهر 1394
من کجام یا تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
واقعاکه سنگ هم بعد این همه مدت میشکست ولی تو نمیدونم دلت از چی بود از فولاده فکر کنم
من یه ماه هر شب میومدم منتظر تو می موندم که شاید بیای ولی انگاره رفته بودی با از ما بهترون میگشتی ولی رسم


غریبه اشنا
ساعت17:39---8 مهر 1394
سلام چرانوشته هامونمیذارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غریبه اشنا
ساعت17:38---8 مهر 1394
سلام چرانوشته هامونمیذارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غریبه اشنا
ساعت18:44---28 شهريور 1394
من که شنیدم هریسی هابه این سادگی تسلیم نمیشن،ولی شمابااین کارتون...لطفاپیامم ثبت بشه،یاعلی

حماسه ظهور
ساعت17:12---14 شهريور 1394
سلام
اللهم عجل لولیک الفرج
ختم همگانی 1000000 صلوات به نیت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان عج شرکت نمایید

برای شرکت در ختم صلوات روی لینک زیر کلیک کنید:

http://campaignzohor.loxblog.com/page/khatmsalavat

صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ:سلام......اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.....چشم


×پرنسس باباجونم×
ساعت8:25---8 شهريور 1394
برای فریب دادن ، عده ای را شیر میکنند و عده ای را خر
مواظب باشید حیوان صفت نشوید
بازنده ، بازنده است چه درنده چه چرنده . . .
پاسخ:بله همینطوره.......


× دختر ترک ×
ساعت13:03---9 مرداد 1394
سلام
واقعا عالی بود
حرف نداشت...
متاثر شدم...
موفق باشین
پاسخ:سلام.......ممنون.......همچنین......یاعلی


مطهره
ساعت2:09---20 تير 1394


پرستو
ساعت13:07---19 تير 1394
سلام از خداحافظی تون ناراحت شدم .
در هر حال براتون آرزوی سلامتی و موفقیت رو در تمامی مراحل دارم .
خداحافظ
یا حق
پاسخ:سلام.........دیگه ببخشین.........همچنین..........یاحق


رعنا
ساعت12:25---18 تير 1394
سلام.چرا میخواین وبو ببندین؟نمی خوام فضولی کرده باشم اما یه جورایی دوست ندارم وبی که هرروز بهش میام بسته شه.واااااقعا وب خوبیه.بازم ببخشید اگه دخالت کردم.
پاسخ:سلام........ممنون از همه تون.......لطف دارین.......دیگه جای من اینجا نیس.....شرمنده.....یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 17 / 4 / 1398برچسب:, | | نويسنده : ساده دل |